چت های صوتی در تلگرام


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 18 بهمن 1399
بازدید : 152
نویسنده : صادق ازادی

از سال 2013 ، ما تعریف گپ های گروهی را گسترش داده ایم و ویژگی هایی مانند پاسخ ، ذکر ، نظرسنجی ، ابزار سرپرستی ، آمار - و صدها هزار عضو در هر گروه را اضافه کرده ایم. بسیاری از این ویژگی ها بعداً در برنامه های دیگر گنجانده شد و نحوه ارتباط افراد را دوباره تعریف کرد.

امروز ، گروه های تلگرامی با گفتگوی صوتی ابعاد جدیدی پیدا می کنند - تماس های مداوم کنفرانس که اعضا می توانند به آنها ملحق شوند و آنها را ترک کنند. به روز رسانی دوازدهم ما در سال 2020 ، آنها را به موقع برای آهنگ های کریسمس از راه دور به ارمغان می آورد.
گفتگوی صوتی

اکنون هر گروه تلگرامی می تواند به یک اتاق گفتگوی صوتی تبدیل شود که همیشه روشن است. گفتگوی صوتی به موازات متن موجود و ارتباطات مبتنی بر رسانه اجرا می شود و یک لایه زنده گفتگوی زودگذر را به گروه اضافه می کند. آنها می توانند به عنوان فضاهای اداری مجازی برای تیم ها یا سالن های غیر رسمی برای هر جامعه استفاده شوند.

در حالی که گفتگوی صوتی تماس گروهی نیستند ، می توانند به اهداف مشابه برسند - در عین حال به جای برنامه ریزی مدرسه قدیمی ، انعطاف پذیری را ارائه می دهند. در گروههای بزرگتر ، آنها فرصتهای بسیار خوبی را برای گفتگو با مردم فراهم می کنند.

گروه هایی که دارای گفتگوی صوتی فعال هستند ، یک نوار ویژه در بالا دارند که نشان می دهد چه کسی در حال حاضر صحبت می کند (و حتی میزان صدا بودن آنها). این می تواند به شما کمک کند لحظه مناسب را برای عضویت انتخاب کنید - مانند توجه به اینکه دوستانتان به کولر می روند.

پس از پیوستن به یک چت صوتی ، شما می توانید در برنامه حرکت کنید ، به مکالمه ها بپردازید و پیام ارسال کنید. شما به گپ متصل می مانید و کنترل های میکروفون روی صفحه باقی می مانند تا بتوانید در هر زمان به سرعت خود را بی صدا و بی صدا کنید.

اگر از Android استفاده می کنید ، می توانید از تجربه کامل گفتگوی صوتی با یک ابزارک شناور در سطح سیستم لذت ببرید که کنترل های میکروفن شما را نشان می دهد و چه کسی در حال صحبت است ، حتی وقتی تلگرام در پس زمینه است. سانتا نیز در اندروید است - و او همیشه به ناوبری سورتمه خود نیاز دارد.

 

می توانید با هرکسی که آنلاین است گپ بزنید یا از طریق منوی مفید افراد بیشتری را دعوت کنید. گفتگوی صوتی می تواند چند هزار شرکت کننده را در خود جای دهد ، این بدان معناست که آنها برای مشاوره با اعضای خانواده در هنگام خرید برای یک رویداد بزرگ زنده برای همه کار خواهند کرد.

آخرین و نه مهمترین موارد ، گفتگوی صوتی انیمیشن های دیدنی و جذاب را نشان می دهد. برای درست کردن این موارد ، طراح ما مجبور شد روح خود را به شیطان بفروشد - و ما فکر می کنیم کاملاً ارزشش را داشت.

    برای ایجاد چت صوتی و یافتن روش منحصر به فرد خود برای استفاده از آنها ، نمایه هر گروهی را كه در آن سرپرست هستید باز كنید ، روی (⋯) یا (⋮) ضربه بزنید و شروع گپ صوتی را انتخاب كنید.

مانند گروه های تلگرامی پیش از آنها ، ما امیدواریم که گفتگوی صوتی نحوه همکاری و ارتباط مردم را تغییر دهد. در هفته های آینده ، آنها را بیشتر اصلاح خواهیم کرد ، به نظرات شما گوش خواهیم داد ، سرکوب صدا را بهبود می بخشیم و ویژگی های بیشتری مانند اشتراک گذاری ویدیو و صفحه اضافه می کنیم.


میانبرهای Push-to-Talk
در Telegram Desktop و در برنامه macOS بومی ، می توانید یک کلید push-to-talk را برای گفتگوی صوتی انتخاب کنید تا میکروفن خود را حتی در زمان تمرکز Telegram کنترل کنید. سرانجام ، ما برای کلید Caps Lock شما یک کاربرد پیدا کردیم.

رئوس مطالب برچسب
برچسب های متحرک در تلگرام برای کارایی بهینه شده و انیمیشن های 180 فریم روان را با وضوح بی نهایت در کمتر از 50 کیلوبایت ارائه می دهند.

با به روزرسانی امروز ، برچسب ها حتی سریعتر از قبل بارگیری می شوند - و رئوس مطالبی از آنچه می خواهید ببینید را نشان می دهد. مراقب باشید هر چند پلک نزنید ، در غیر این صورت آن را از دست خواهید داد.

 

به یاد داشته باشید که همیشه می توانید رد پای ذخیره سازی تلگرام را بر روی دستگاه خود به طرز خارق العاده ای کوچک نگه دارید. به تنظیمات> داده و ذخیره سازی> استفاده از فضای ذخیره سازی مراجعه کنید.

انیمیشن های جدید در Android

ما انیمیشن های نرم و نرم جدیدی را در سراسر برنامه Android اضافه کرده ایم - هنگام ضربه زدن روی دکمه پیام جدید ، باز کردن نمایه ها ، مدیریت پوشه های چت و هرجایی که شمارنده پیام را مشاهده می کنید.

 

 

پیام ها را در iOS اعلام کنید

اگر هنوز در iOS هستید ، می توانید از Siri بخواهید پیام های دریافتی را با صدای بلند در هدفون خود بخواند. تنظیمات iOS> اعلان ها> پیام ها را اعلام کنید و تلگرام را روی حالت روشن قرار دهید تا حتی هنگام شستن ظرف ها در چت های شما به روز باشد.
بهبود ویرایش ها

کاربران Android اکنون می توانند عکسی را که قبلاً برای ارسال جلوه ها ، نقاشی ها یا برچسب ها با ویرایشگر رسانه قدرتمند ما ارسال کرده اند ، به سرعت ویرایش کنند. کاربران iOS می توانند بر روی دکمه قلم ضربه بزنند تا به سرعت عکسی را که دریافت کرده اند ویرایش و ارسال کنند.

هر یک از این ویژگی ها قبلاً فقط در یکی از سیستم عامل ها در دسترس بود ، اما اکنون هم iOS و هم اندروید فرصت های برابر برای کشیدن سبیل در سلفی ها را ارائه می دهند.
ویرایش بهبودها در iOS و Android

هنگام ویرایش پیام یا عنوان ، هنگامی که به حداکثر طول پیام نزدیک می شوید ، یک شمارنده ظاهر می شود که تعداد کاراکترهای باقی مانده را نشان می دهد
شکلک متحرک بیشتر

هیچ بروزرسانی بدون حتی شکلک متحرک بیشتر کامل نمی شود. طبق معمول ، به سادگی با یک شکلک یک پیام ارسال کنید تا یکی از این موارد get را در یک گپ دریافت کنید.

 





:: برچسب‌ها: چت صوتی تلگرام ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان راه مخفی تلگرام و آدرس telegramresent.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com