انتقال چت ها از وواتساپ به تلگرام


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 13 بهمن 1399
بازدید : 165
نویسنده : صادق ازادی

بیش از 100 میلیون کاربر جدید در ژانویه امسال به تلگرام پیوستند و به دنبال حریم خصوصی و آزادی بیشتر بودند. اما در مورد پیام ها و خاطراتی که در برنامه های قدیمی باقی مانده چطور؟


از امروز ، همه می توانند از طریق برنامه هایی مانند: لاین - واتساپ و ....، تاریخچه گپ خود را(از جمله فیلم ها و فایل‌ها) به تلگرام انتقال دهند. این کار هم برای گفتگو های های شخصی و تک نفره و هم برای گروه ها مفید  و قابل استفاده می‌باشد.

 

 

برای جابجایی یک چت از واتساپ در iOS ، صفحه Contact Info یا Group Info را در واتساپ باز کنید ، روی Export Chat ضربه بزنید ، سپس Telegram را در منوی Share انتخاب کنید.

در سیستم عامل اندروید، واتساپ را باز کنید ، روی ⋮> بیشتر> Export Chat ضربه بزنید ، سپس تلگرام را در منوی اشتراک انتخاب کنید:

 

 

 

WhatsApp برای iOS همچنین به شما امکان می دهد چت ها را مستقیماً از لیست چت صادر کنید. روی چت به سمت چپ بکشید ، سپس "…"> Export Chat را انتخاب کنید.

پیام ها به روز جاری وارد می شوند اما دارای برچسب زمان اصلی انتشار هستند و همه اعضای چت دسترسی مشاهده این پیام ها را دارند.



انتقال چت و صرفه جویی در فضا

 یکی از مهمترین مزیت های اینکار این است که پیام ها و رسانه هایی که شما منتقل می کنید نیازی به اشغال فضای دوباره ندارند. برنامه های قدیمی مثل واتساپ تمام داده ها را در گوشی موبایل شما ذخیره می‌کنند این در حالی هست که در تلگرام همه این اطلاعات بصورت نامحدود در سرور ذخیره شده و تا زمانی که خود شما پاک نکنید این اطلاعات با هر حجم و کیفیت و تعدادی داخل تلگرام شما باقی می‌ماند.


در تنظیمات> داده و ذخیره سازی> استفاده از فضای ذخیره سازی می توانید فضا را خالی کرده و اندازه حافظه پنهان خود را کنترل کنید.



ردپای دیجیتال خود را کنترل کنید

 داده های شما شغل شماست ، به همین دلیل کاربران تلگرام نه تنها می توانند گپ های خود بکاپ و خروجی بگیرند، بلکه پیام ها را برای هر دو طرف گفتگو بصورت کامل پاک کنند. با استفاده از این به روزرسانی ، کنترل شما در تلگرام بیشتر می شود.

گپ های مخفی، گروه هایی که تشکیل داده اید و سابقه تماس اکنون نیز می توانند در هر زمان برای همه افراد حذف شوند. سرورهای تلگرام اطلاعات مربوط به گفتگو های حذف شده و گزارشات مربوط به تماس را ذخیره نمی کنند، بنابراین داده ها برای همیشه از بین می‌روند.

 

چت های صوتی بهبود یافته

 اکنون می توانید ببینید که کدام یک از گروه های شما از بالای صفحه سابقه تماس چت های صوتی فعال دارند.
در حالی که در یک گپ صوتی می توانید میزان حجم افراد را برای مدیریت سطح میکروفون تنظیم کنید. تنظیمات انجام شده توسط سرپرستان گروه برای همه شنوندگان اعمال می شود.

منبع : https://telegram.org/blog/move-history




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان راه مخفی تلگرام و آدرس telegramresent.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com